Agent A: A puzzle in disguise
Jij speelt Agent A in deze stijlvolle geheimagent-wereld vol retro-futuristische vallen, verborgen apparaten, gadgets en slimme logicapuzzels. Maar pas op... Ruby La Rouge is een spion die je niet moet onderschatten! Verken een labyrint vol verbazingwekkende puzzels in dit aparte spel van kat en muis waarbij je je steeds afvraagt of je de kat bent... of de muis!
Zie je iets dat niet lijkt te kloppen? Prent dat dan in je brein en kijk goed (zoals een geheim agent behoort te doen), want dat kan je later helpen bij het oplossen van listige puzzels. Tijdens het verkennen van Ruby's schuilplaats is het verzamelen en slim gebruiken van voorwerpen belangrijk om een spoor van puzzels te ontgrendelen dat je steeds dichter bij je doelwit brengt!