Agent Walker: Secret Journey
Je leeft in het jaar 1942 en Europa is een puinzooi. Binnen alle chaos en geweld wordt er een mysterieus artefact gevonden: de Speer van het Lot. Men gelooft dat de kracht van dit voorwerp de toekomst van de oorlog kan beïnvloeden.
Agent Walker is toegewezen aan deze geheimzinnige missie, en ze moet hiervoor het afgrijselijke slagveld in Frankrijk doorkruisen. Met elke stap wordt ze geconfronteerd met de dood, verwoesting en verborgen puzzels. Maar opgeven kan niet bij zo'n belangrijke missie.
Het is een race tegen de klok. Als de vijanden van de geallieerden het artefact in bezit krijgen, dan zijn ze machtig genoeg om de wereld ten val te brengen. Zal het agent Walker lukken, of is de mensheid ten einde raad?