Aidan in Danger is een spannend platformspel waarin de speler de rol aanneemt van Aidan, een jonge roodharige elf wiens belangrijkste wapen een katapult is. Met de taak om Drakor, de laatste draak op aarde, te beschermen, moet Aidan uitdagende levels doorkruisen, gevaarlijke monsters bevechten, naar de toekomst reizen en de plannen van een interdimensionale schurk dwarsbomen die de wereld wil overheersen. Met meeslepende gameplay, indrukwekkende graphics en een boeiend verhaal, begint de speler aan een epische reis vol gevaar, moed en heldhaftigheid. Sluit je aan bij Aidan op zijn missie om Drakor te redden en de vrede in het land te herstellen!