Aircraft Carrier Survival
Welkom bij Aircraft Carrier Survival, een strategie-game die zich afspeelt in de meedogenloze realiteit van de Tweede Wereldoorlog, waar jouw bekwaamheid als commandant het lot van een gigantisch vaartuig beslist.
Gebruik de informatie die tijdens verkenningsmissies werd ingewonnen om piloten en vliegtuigen voor te bereiden op grote operaties. Richt je op vijandelijke landbases en zelfs hun volledige vloten. Identificeer tegenstanders voordat je aanvalsrichtingen kiest en de volgorde van doelen en manoeuvres bepaalt.
Ga je alle levens op het schip riskeren om er één in nood te redden? Heb jij het in je om ter plekke een beslissing te nemen? Wat er ook gebeurt, sommige opofferingen zullen onvermijdelijk zijn en enkel de overwinning zal je verlossing brengen!