Vind innerlijke rust in een kleine openwereldgame. Op deze zorgvuldig met de hand gemaakte eilanden kun je een dutje doen op een gigantisch monster, babydraakjes voeren, voor de fauna en flora zorgen... maar demonen uit je verleden kunnen terugkomen om je eraan te herinneren wat je wilt vergeten.