Een cascade van woorden, kleuren, vormen en geluid stroomt rond je geschut terwijl je wanhopig zwermen inkomende aanvallers afweert. Als vijanden je perimeter binnendringen, moet je inzoomen op gevechten op korte afstand en ze terugslaan, waarbij je je in een oogwenk aanpast aan een heel ander perspectief. Welkom bij Akka Arrh van Jeff Minter.
Deze moderne versie van de uitstekende ontwikkelaars van Llamasoft combineert de intrige van een ongelooflijk zeldzaam Atari-arcade-prototype met een unieke creatieve visie die een waanzinnig verslavende wave-shooter oplevert. Akka Arrh druipt van Minter's gevoel voor humor, liefde voor psychedelische kleuren en het vermogen om spellen te maken die een genot zijn om te spelen.
Begin vanaf het begin van de 50 unieke levels, of ga verder waar je gebleven was om tot het einde te komen.