Akuarium: Underwater Adventure is een geavanceerd spel dat spelers onderdompelt in de onderwaterwereld om gevaarlijke roofdieren en vijf eindbazen aan het eind van elk niveau te bestrijden.
Scoor munten en schatten terwijl je verkent. Volledig gedetailleerde 3D-graphics maken deze game volledig meeslepend. Prachtig geschilderde onderwaterlandschappen, spectaculaire speciale effecten, gloeiende lichten, zonnevlammen en reflecties zijn volledig fascinerend.
De dynamische soundtrack en geweldige geluidseffecten zijn allemaal samengesteld door muzikaal fenomeen, Akuarium en complimenten nieuwste album, "Unleash The Beat".
De missie van de hoofdpersoon neemt de duiker diep onder het water, terwijl hij vecht tegen veel verschillende roofdieren en krachtige bazen ontmoet. Spelers moeten zich concentreren op ademhalen, terwijl ze wapens verzamelen en opslaan om steeds moeilijker onderwateraanvallen te bestrijden.