Het ontdekken van de steen der wijzen veranderde de wijze en vriendelijke alchemist in een machtsbeluste, egoïstische tiran. Jij bent de voormalige leerling van de alchemist en het is jouw taak om hem te stoppen. Ontdek de geheimen van Alchemist's Castle, overleef en vernietig de steen der wijzen!
Alchemist's Castle is een zijwaartsscrollende 2D-platformgame die is gebaseerd op klassieke Metroidvania-games.