Alice's Adventures in Wonderland
Alice, accompanied by her inseparable friends the Mad Hatter, the White Rabbit, and a mysterious young girl named Tempus, embarks on a quest to restore the Clock of Lost Time, the key to returning balance to Wonderland.
Throughout their journey, they face challenges full of magic and enigmas, where they must overcome traps, time distortions and the constant threat of the sinister Shadow Clockmaker.