Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
Aliens: Fireteam Elite is een coöperatief third-person overlevingsschietspel in de iconische Alien-wereld, waarin je team van geharde mariniers wordt ingezet in een wanhopig gevecht om de groeiende Xenomorph-dreiging te bestrijden.