All You Need is Help
Gebracht door Q-Games, de makers achter klassiekers als PixelJunk Monsters en PixelJunk Shooter, introduceert dit innovatieve coöperatieve multiplayer spel een frisse nieuwe manier om met je vrienden te spelen.
Deze wezens, elk op een vreemde manier gevormd, botsen tegen elkaar om samen puzzels op te lossen.
Als je in de problemen zit, roep dan "HELP!" en vrienden zullen zeker te hulp komen. Met ieders kracht, verander vriendschappen in vriendvormen!
De eenvoudige bediening maakt het mogelijk dat de wezens verschillende stemmen kunnen uitdrukken op basis van hun situaties. Door de stemfunctie te gebruiken, kun je levendige gamesessies beleven met verre vrienden alsof ze naast je zitten.