Almost My Floor
Almost My Floor - wijs en klik detective in een angstaanjagende sfeer van sinistere nachtmerries. Elke stap kan de fatale zijn. Los het mysterie van de bewoners van huis nr. 9 op of word gek. Het labyrinth met eindeloze etages zullen het slachtoffer niet zonder beroering laten.
Voor Alex is dit het verhaal van een lange reis naar huis. Alles wat zich binnenin bevindt, is tussen fictie en werkelijkheid. Het is tijd om de monsters onder ogen te zien, de andere huisbewoners te ontmoeten en hun lot te bepalen. Maar het belangrijkste is om te ontsnappen aan de diepten van terreur ... om je hoofd erbij te houden.
Voor rechercheur Adam Trust is het ontrafelen van geheimen zijn levenswerk. Hij geeft niet graag op, dus zal hij alles leren wat er te leren valt over huis nr.9. De prijs van deze ambitie kan hoog zijn.