Neem de rol aan van een weerloos energiedeeltje en reis tussen ruimtestations op zoek naar antwoorden. In dit 2,5D zijwaarts scrollende actie-avontuur is je enige doel om op creatieve wijze obstakels te vermijden en voortgang te maken, met altijd de hoop dat je waarheid over het doel van je bestaan door ervaring zal worden onthuld.