Het is precies een maand geleden.
Saburo gaat naar New York om de bezittingen te bekijken die zijn opa heeft achtergelaten.
Kyosuke's wijsheden zijn niets meer dan vage herinneringen. En toch besluit de jonge Jinguji Saburo het heft in eigen hand te nemen!