Amazing Pets Bundle
Amazing Pets Bundle bevat vier LEUKE indiegames van QUByte Interactive. Duik in deze bundel om verliefd te worden op alle huisdieren. Geniet van deze bijzondere collectie boordevol gezelligheid en lekkers.
Brengt twee spellen uit de serie, Sokocat Islands en Sokocat Dungeon, beide puzzelspellen waarbij de kat stenen blokken naar de juiste positie moet duwen om het einde van het level te bereiken.
Een collectie met twee mooie en ontspannende minimalistische handgetekende legpuzzels, die twee thema's hebben om uit te kiezen, The Lovely Cats of Animals.