American Fugitive
American Fugitive is een moderne variant op klassieke sandbox-actie en biedt een nieuwe top-down singleplayer-ervaring in een open wereld.
Welkom in Redrock County, een slaperig Amerikaans stadje met een bloeiende criminele onderwereld.
Jij bent Will Riley. Je bent geen lieverdje, maar ook geen moordenaar. Maar ze hebben je wel in de cel gegooid voor de koelbloedige moord op je vader. Gedreven door je verdriet en een woest verlangen naar wraak ontsnap je uit de gevangenis om de echte dader te vinden.
American Fugitive speelt zich af in de jaren 80 in het diepe zuiden van Amerika en is een eerbetoon aan de klassieke films en games van vroeger.