Ampersat is een shooty, slashy, RPG spel die een old-school/retro en moderne ervaring samenbrengt. Dit is een handgemaakt avontuur met veel aantrekkingskracht op fans van Roguelites. Ampersat is het resultaat van de liefde van een solo-ontwikkelaar, die enkele favoriete spelervaringen uit zijn kindertijd distilleert in een frisse, leuke hybride waarin je veel monsters doodt, veel buit vindt, gevangen brieven bevrijdt (eh, wat?) en uitgroeit van een wereldvermoeide krijger-magiër tot een krachtige vernietigingsmachine!