Tijd om daar wat aan te doen! Werk samen, maak gebruik van alles wat je maar tegenkomt en vecht tegen de hersenspoelpatrouille. Tijdens je avontuur speel je in vijf verschillende steden, elk met eigen visuals en sounds.