Anarkade is een multiplayer arenaschietspel met pixelart graphics en intense platformactie.
Laat je personage opvallen in de woestenij met een absurde reeks hoofddeksels, gasmaskers, Viking-kleding en meer.
Schiet je een weg door een eclectische collectie van arena's in de ruimte, op ijs of zelfs in het oude territorium van Egypte.
Neem een mes mee naar een vuurgevecht... of een gatlinggun of een bazooka. Gebruik zelfs een bowlingbom om je tegenstanders weg te blazen!