Ancient Phantasma
Ontdek Sandoria, een rijk dat geboren is uit de moed van helden Sage Roberts en Sir Sayles, die eeuwen geleden de Demonenkoning versloegen. Als Dean, de jonge heer van Sayles, begint je avontuur met een missie om je volk te beschermen tegen meedogenloze bandieten. Werk samen met de standvastige ridder Flei en de vastberaden boodschapper Krucia om een dreigende bedreiging het hoofd te bieden die het hele koninkrijk in gevaar brengt.
Beheers de innovatieve Multi-Attack- en Accel-systemen om krachtige combo's en strategische bewegingen uit te voeren. Rust Skill Gems en Skill Plates uit om de vaardigheden van je personages aan te passen en beheer gedeelde middelen zoals Skill Points en Limit Points voor vernietigende geheime technieken. Verken een uitdijende wereldkaart, interacteer met diverse personages en ontdek verborgen geheimen die het lot van Sandoria vormen.