Ga op een episch avontuur en achterhaal de waarheid over Ozolan en Chulua.
Oude legendes omringen het lang vergeten koninkrijk Ozolan. Ze vertellen verhalen over Chulua, de voormalige heerser van Ozolan, van wie gezegd wordt dat hij zichzelf met blote handen in zijn eigen schatkist heeft begraven. Daarna heeft echter niemand iets meer gehoord over de koning en het koninkrijk. Alleen de legendes bestaan nog tot op de dag van vandaag.
Vuur verschillende spreuken af en gebruik vaardigheidspunten om Runar sterker en intelligenter te maken.
Ben je klaar om de legende van Ozolan te volgen en het geheim rondom Chulua's schat te ontrafelen?