AngerForce: Reloaded for Nintendo Switch
AngerForce: Reloaded for Nintendo Switch is een brute schietgame. De robots zijn in opstand gekomen en jij moet daar wat aan doen.
Je kunt je personages upgraden door te kiezen uit willekeurig gegenereerde vaardigheden. Je keuzes hebben invloed op het verloop van het level.