Anima: Gate of Memories - Arcane Edition
Anima: Gate of Memories is een third-person-actiegame die het verhaal vertelt van beide kanten van een uniek conflict: een strijd in de duisternis tussen een meid die haar verleden is kwijtgeraakt en een onsterfelijke die gedoemd is om voor eeuwig op aarde rond te lopen.