Anima The Nameless Chronicles is een actie-RPG in third-person over een man zonder naam die vervloekt is om voor eeuwig op de wereld te zijn.
Wanneer een schaduw uit zijn verleden zijn pad kruist, wordt hij onvrijwillig in een conflict gesleurd waarin het hele bestaan wordt bedreigd.
The Nameless Chronicles is de tweede videogame in de wereld van Gaia. Geniet van een veelzijdig verhaal waarin je keuzes invloed hebben op het verloop van je reis en je lot.