Animal Fight Club
Met tientallen verschillende soorten dieren tot je beschikking, genereer je een onverslaanbaar leger van genetisch gemodificeerde dieren! Dankzij de kracht van de Mix Machine kun je dierenparen combineren. Het resultaat?
De mogelijkheid om honderden compleet nieuwe en unieke dieren uit te vinden voor je leger. Elk dier heeft zijn statistieken, zijn gezondheid en zijn sterke en zwakke punten. Combineer ze op een intelligente manier om de krachtigste wezens te krijgen! Meer dan 1000 mogelijke combinaties: het genereren van nieuwe wezens kent geen grenzen!
Grote verscheidenheid aan kaarten en scenario's gerelateerd aan de campagnemodus, met fantastische en innovatieve locaties. Het panorama is een belangrijk punt in de stijl van Animal Fight Club.