Animal Hunter Z
Dit is een FPS waarin je geïnfecteerde dieren moet afschieten die in de bossen, op boerderijen en op golfterreinen rondlopen.
Gebruik de vier verschillende typen wapens en wees zo snel en efficiënt mogelijk.