Animal Puzzle for Toddlers and Kids - Leer- en Leuk Spel voor Kleuters en Peuters
Dit puzzelspel is uiterst gebruiksvriendelijk en met de grootste zorg op maat gemaakt om door kinderen van alle leeftijden te worden gespeeld.
Het bevat twee moeilijkheidsgraden voor het vermaken van een breed scala aan leeftijdsgroepen.