Animals drop
In Animals Drop is het jouw taak om schattige dieren van dezelfde soort strategisch aan elkaar te koppelen om te voorkomen dat ze uit de doos springen. Met elke succesvolle match creëer je een nieuw dier. Laten we grote olifanten maken!