Anime Girls Wasteland Shootout
Duik in de dystopische chaos van Anime Girls - Wasteland Shootout, een meeslepende top-down shooter waarin je het bevel voert over de Wasteland Vixens, een groep onverschrokken animeheldinnen die het opnemen tegen plunderaars in een verwoeste wereld. Rust futuristische wapens uit, navigeer door verraderlijke post-apocalyptische landschappen en pas elk personage aan met unieke vaardigheden om explosieve ontmoetingen vol actie te overleven.