Anime Studio Story
Kies een gezicht, lichaam, en simsalabim! Je voltooide held vliegt je serie binnen en imponeert kijkers om zo de beste plek op de ranglijsten te veroveren! Categorieën zijn 'datemateriaal', 'populair bij kinderen' en meer! Als animaestro kun jij alleen je studio status verlenen!