Anime vs Evil: Apocalypse
In Anime vs Evil vecht je tegen de monsters die de hele wereld overnemen door mystieke veelhoekige magie. Vind de overlevenden, zoek naar de benodigdheden, versla de verhaalmodus en maak eindelijk een einde aan deze puinhoop!
Wil je een leuke shooter spelen met prachtige personages? Je bent op de juiste plek! Schiet al die vijanden neer in verschillende spelmodi, gebruik verschillende wapens om ze te stoppen. Ontgrendel geheime kluizen door minigames op te lossen. Versla de verhaalmodus om alle personages in je anti-zombieharem te verzamelen!