Anna's Quest
Draken, heksen, trollen… Niemand kan Anna tegenhouden. Met telekinese, haar onalledaagse gebruik van martelwerktuigen, improvisatietalent en de hulp van een duistere vos gaat ze gewoon op pad. Ze trekt op met de doden, sluit de bieraanvoer naar de plaatselijke cafés af, zet oude dames achter de tralies...
De wereld in het debuut van schrijver Dane Krams als spelontwikkelaar is lang niet zo lieflijk als het lijkt. Anna daarentegen is hartstikke aardig. Toch? Het begint allemaal met de bevrijding van de pratende teddybeer...