Je bent bang voor water, kom niet eens in de buurt van water.
Zodra je een anomalie ziet, draai je om en ren je ervan weg, zo ver als je kunt.
Als je erin slaagt om 11 anomalieën op te merken en ervan weg te rennen, ontsnap je aan deze nachtmerrie.