Ape Out is een superintense en kleurrijk vormgegeven smash 'em up over vluchtdrang, ritmisch geweld en gejaagde jazz. Bouw momentum op tot je bijna niet meer te stoppen bent en gebruik degenen die je vasthouden als wapen en als schild om iedereen te verpletteren op weg naar de vrijheid.
Dynamische soundtrack: zoek je ritme in de chaos en laat de dynamische soundtrack van drums, bekkens en onthoofdingen de actie naar de rand van de waanzin drijven.