Aperion Cyberstorm
Ontketen vernietiging in je eentje of met vrienden in deze 2D twin-stick shooter Aperion Cyberstorm!
Vind nieuwe elementen en vaardigheden en combineer die voor nog meer vernietigende kracht – versla je vijanden met spiraalraketten bekleed met plasma, bind daar elektronische mijnen op of overdonder ze met vernietigende lasers.
Reis naar uitgestrekte vijandige werelden in de Campaign-stand om je oude team te vinden. Ruim facties uit de weg die jouw weg naar de waarheid versperren. Ervaar dankzij de coöperatieve spelstand een extra uitdaging als de vijanden waartegen je vecht nog lastiger worden.
Ten slotte weten je vijanden niet van ophouden tot je bent verslagen in Onslaught, dus zorg dat je stand houdt. Overleef het lang genoeg om nieuwe kaarten vrij te spelen.