Apsulov: End of Gods is een toekomstig Viking-horror- en sci-fi-avontuur als geen ander.
De mensen groeven diep onder de aarde om de genade van de goden te vinden. Wat ze vonden was nooit bedoeld om de oppervlakte te bereiken. Niet in Midgard, noch in een van de rijken van Yggdrasil.
Je ontwaakt in een faciliteit die is gebouwd om de werelden van Yggdrasil te onderzoeken. Overleef op de loer liggende gevaren terwijl je door een wereld van technologie en mythologische artefacten reist, waar chaos heerst over het menselijke rijk. Het is in deze chaos dat je je doel en bestemming vindt.