Nadat zijn moeder met een onbekende ziekte in het ziekenhuis belandde, werkt Robin Liyun als parttime bestuurder van een gondola om de eindjes aan elkaar te knopen, maar dan onder de pseudoniem Ciel.
Als hij op een avond klaar is met zijn rondleidingen, wordt hij gelokt door een mysterieuze stem en ontdekt een prachtige zeemeermin. Kort na hun ontmoeting duikt zij onder water, waardoor hij begint te geloven dat de Ancient Aquadine echt was.
Robin vervolgt zijn dubbelleven terwijl hij nieuwe vrienden maakt en meer te weten komt over de meerminnenpopulatie.