Arcade Archives BOMB JACK
BOMB JACK is een actiegame die in 1984 door Tehkan (Koei Tecmo Games) is uitgebracht.
Spelers kruipen in de huid van superheld Jack. Het doel is om alle bommen in het level te verzamelen.