Arcade Archives DONKEY KONG
DONKEY KONG is een actiegame die in 1981 door Nintendo is uitgebracht. Ontwijk verschillende obstakels terwijl je je een weg baant door een bouwplaats en naar de top moet klimmen om Lady te redden. Gebruik de hamer om tonnen en vuur te vernietigen en daarmee meer punten te verdienen. Deze versie bevat zowel de eerdere als de latere versies, alsook de internationale versie.