ELEVATOR ACTION is een actiegame die in 1983 door TAITO is uitgebracht. Je bent een spion en het is je taak om het gebouw binnen te dringen en te ontsnappen met alle vertrouwelijke documenten. Gebruik liften om vijanden te pletten, val vijanden aan door lampen van het plafond te schieten en meer.