Arcade Archives EXCITEBIKE
EXCITEBIKE is een motorracegame die in 1984 door Nintendo is uitgebracht. Naast de kwalificatieraces die je in je eentje rijdt, zijn er ook finaleraces waarin je het opneemt tegen andere motorrijders. Elke baan bevat een unieke reeks obstakels. Gebruik al je vaardigheden om de obstakels te ontwijken en de eerste plaats te veroveren.