Arcade Archives IKARI WARRIORS
Speel als kolonel RALF en luitenant CLARK om vijandelijk gebied te infiltreren en een duistere organisatie van binnenuit te vernietigen. Het probleem is alleen dat er ontzettend veel vijanden zijn... en je munitie slechts beperkt is! Gelukkig laten gesneuvelde vijanden vaak munitie vallen, waarmee jij je voorraad kunt aanvullen. Ten aanval!