Arcade Archives Ninja Spirit
Ninja Spirit is een actiegame uit 1988, uitgebracht door IREM. De game vertelt het verhaal van Tsukikage, die als ninja is grootgebracht. Als hij ontdekt waar hij vandaan komt, reist hij stad en land af om wraak te nemen op het wezen dat zijn ouders heeft gedood.