Deze versie bevat OMEGA FIGHTER SPECIAL MODE en OMEGA FIGHTER SPECIAL.
OMEGA FIGHTER is een schietgame die in 1989 is uitgebracht door UPL. Je maakt gebruik van twee soorten schoten en een scala aan voorwerpen tegen een invasie buitenaardse vijanden en hun gigantische moederschip. Hoe meer vijanden je vernietigt, hoe hoger je score zal zijn. Het is een intense schietervaring die door de jaren heen vele fans heeft vergaard.