Arcade Archives POOYAN
POOYAN is een schietgame die in 1982 door KONAMI is uitgebracht. Op een dag gaat Mama Pig met pijl en boog op pad om haar POOYAN (haar ontvoerde kinderen) te redden van wolven. Gebruik je pijl en boog om ballonnen kapot te schieten waar de wolven aan hangen.