Arcade Archives RYGAR
"RYGAR" is een game van Tecmo uit 1986 die oorspronkelijk werd uitgebracht voor arcades in Japan onder de naam 'Warrior of Argus'.
Het is een zijwaarts scrollende platformgame waarin je de 'Legendary Warrior' speelt. In de game moet je een wapen gebruiken dat de 'Diskarmor' wordt genoemd.