Arcade Archives SPLATTER HOUSE
"SPLATTER HOUSE" is an action game released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment Inc.) in 1988.
Take control of the hero, Rick, and use the power of the spirit in your mask to make your way through the cursed mansion to rescue your girlfriend Jennifer.