"SUNSETRIDERS" is een actieshooter die in 1991 door KONAMI is uitgebracht.
De game speelt zich af in het Amerikaanse Oude Westen in de 19e eeuw. Vier schutters zijn op weg om de hoofdprijs te claimen die verband houdt met SIR RICHARD ROSE.