Elimineer de vijanden met allesvernietigende hyperraketten.
TERRA FORCE is een shoot'em up die in 1987 door Nichibutsu is uitgebracht. De game was toendertijd behoorlijk vernieuwend vanwege het verticaal/horizontaal scrollen.