Arcade Archives TUBE PANIC
TUBE PANIC is een shooter die in 1984 door Nichibutsu werd uitgebracht. De game wordt gezien als de eerste game met 3D-rotatiefunctie.
Gebruik de 360°-draaiing om tegen vijandelijke schepen te vechten en het moederschip te vernietigen.